Často kladené dotazy

Dokážete dodat i rostliny, které nejsou přímo na e-shopu?

Ano, pokud rostliny, které byste měli rádi ve své zahradě nejsou v nabídce, na Váš dotaz dokážeme sehnat i jiné zboží.

Poradenství a komunikace.

Vážené zákaznice a zákazníci, pracujeme denně na pěstování rostlin, posílejte nám prosím Vaše dotazy a připomínky na náš email, odpovídáme každý večer.

Doprava a převzetí zboží

Osobní odběr

Bohužel zatím nemáme provozovnu, ale pracujeme na tom a již brzy otevřeme naše nové zahradnictví.

Způsob platby

Dobírka

Za zboží zaplatíte v hotovosti až při převzetí zásilky.

  • Cena: zdarma

Bankovní převod - předplatba

Za zboží zaplatíte předem z bankovního účtu. Po dokončení objednávky Vám na e-mail odešleme instrukce pro úspěšné provedení platby. Při převzetí zásilky nic neplatíte.

  • Cena: zdarma

Na výdejně

Za zboží zaplatíte v hotovosti nebo platební kartou, jako v klasické prodejně.

  • Cena: zdarma

Dodací lhůty a dostupnost zboží

Dostupnost zboží

  • Skladem“ – rostlinky jsou na našem skladě a cca do 2 pracovních dnů je předáváme dopravci
  • „Vyprodáno“ – aktuálně jsou rostlinky vyprodány, ale pracujeme na doplnění jejich stavu

 

Dodací lhůta

Dodací lhůta dopravní společnosti GLS je obvykle do druhého dne.